Chcete si užívat léto v sukni a šatech?

Toužíte po vytvarovaném zadečku?

Přejete si, aby vaše nohy byly pevné, štíhlé, ale ne příliš svalnaté? 

Dlouho jste necvičily? Jste začátečnice? Bojíte se, že nic nevydržíte?

Nechcete cvičit nekonečná opakování cviků a druhý den sotva vstát z postele?

Hledáte účinné cviky, které přinesou reálné výsledky a navíc budou prospívat vašim kyčlím, zádům a celkovému držení těla?

Máte potíže s kyčlemi nebo koleny a nevíte, co můžete cvičit?

Tak přesně pro vás jsem něco přichystala!

Týden pro krásné nohy a zadeček

  • 7-denní online kurz, ve kterém se budete intenzivně věnovat svým nohám a zadečku
  • ucelená sestava cviků na posílení a vytvarování zmíněných partií
  • cvičení vám zabere 20 - 30 minut denně
  • účinné cviky, které nepřetěžují

Kdo pro vás kurz vytvořil?

Jmenuji se Alena. Věnuji se vedení lekcí pilates, jógy a zdravotního cvičení. Vedu lekce jak individuální, tak skupinové.

Dlouhá léta jsem se trápila velikostí svého pozadí a šířkou mých stehen. Na posilovacích lekcích jsem udělala tisíce dřepů, výpadů a unožení. Nakonec jsem ale dospěla k tomu, že nejsou potřeba douhatánské série, kterými se odrovnám, a že v jednoduchosti a přirozeném pohybu je krása.

S radostí se s vámi podělím o své zkušenosti a ukážu vám mé osvědčené cviky.

Co vám cvičení v tomto kurzu přinese?

Získáte návod na pevné štíhlé nohy bez zbytečně velkých svalů

Naučíte se sestavu, která komplexně procvičí vaše dolní končetiny a hýždě

Seznámíte se s cviky, které vám vytvarují zadeček

Osvojíte si každodenní aktivity, které prospívají vašim nohám

Budete předcházet bolestem kloubů a zad a zlepšíte držení těla

Objevíte, jak krátkou masáží uvolnit nejen nohy

Co přesně kurz obsahuje?

  • Sestava cviků
    Lekce trvá 30 minut a obsahuje úvodní protažení a rozhýbání, dále 5 posilovacích cviků a závěrečný strečink. Lekci budeme cvičit každý den během našeho týdne a díky tomu si jí určitě zapamatujete.
  • 5 krátkých videí
    Videa obsahují detailní popis cviků a důležité vychytávky, jak si je můžete modifikovat. Díky tomu se cviky naučíte cvičit opravdu správně a navíc si je budete umět upravit tak, jak to bude vyhovovat právě vám.
  • Pdf s přehledem cviků a audio nahrávka celé lekce
    Pdf si můžete vytisknout a dopsat si tam své poznámky a postupně sledovat své pokroky.
  • Tipy, jak pečovat o své nožky a zadeček
    Co jim prospívá a co naopak škodí? Jakou péči si dopřát?
  • Bonusová lekce o masážích
    Ukážu vám, jak se můžete snadno a rychle zbavit napětí a bolestí.
  • Přístup do kurzu vám zůstává napořád
  • Pokud si nebudete vědět s čímkoliv rady, můžete se na mě obrátit.

Pro koho je kurz určen?

  • každého, kdo chce pro sebe něco udělat
    Kurz je vhodný, i když jste už dlouho necvičily, po porodu, s nadváhou a se zdravotními omezeními či bolestmi zad.
  • začátečníky i pokročilé
    Nijak se aktivně nehýbete, ale rády byste tento vyzkoušely? Směle do toho! Cviky jsou vybrány tak, aby si je mohl zacvičit i úplný začátečník. Pokud naopak aktivně cvičíte, věřím, že ve výzvě najdete nové cviky a ověříte si, že cvičíte správně.
  • ženy
    Tyto části těla řeší většinou ženy, ale mužům tento program určitě také neuškodí.
  • každý věk
    Cvičit se mnou můžete, ať je vám 20 nebo 70. Nebojte se cvičení vyzkoušet, i když je vám x-sát.

Bonus ke kurzu pro vás ZDARMA 

Velice si vážím každého, kdo se rozhodne aktivně pečovat o své tělo a zdraví. A samozřejmě mě moc těší, pokud se rozhodnete věnovat se pohybu se mnou. Abych vás ještě více podpořila v chuti starat se o sebe, připravila jsem pro vás bonusové video.

  • Masáž nohou a zadečku
    K masáži využijeme tenisák a pěnový válec. Promasírujeme celé dolní končetiny včetně chodidel. Samy na sobě okamžitě ucítíte, jak i kratičká masáž může uvolnit vaše tělo a zbavit ho napětí.

Jak cvičím?

Moje motto je: "Hýbat se může každý, stačí chtít. Nemusíte se stresovat, že všechno hned nebude perfektní! Cvičte pro svůj dobrý pocit, pro radost!"

Cvičení, kterému se věnuji, vás naučí hýbat se vědomě. Naučím vás rozlišovat, kdy je pohyb pro vaše tělo prospěšný a kdy naopak škodlivý.

Není mým cílem nikoho odrovnat. Vybírám cviky s ohledem na své klienty, aby je zvládli a mohli mít ze sebe dobrý pocit.

Cena kurzu je 280,-Kč

Říkáte si, proč platit za videa se cvičením, když jich jsou na YouTube tisíce zadarmo? Teoreticky ano, ale dokázaly jste si tam opravdu nějaká videa vybrat? Kolik času vám hledání vhodné lekce zabralo? Víte, kdo to video natočil? Jste si jistí, že video, podle kterého cvičíte, je pro vás vhodné a nepřetěžuje vás?

Já vám nabízím kvalitní lekce v přehledném prostředí online kurzu, které jsou sestavené na základě mých znalostí a zkušeností. Jsou prověřené na skupinových lekcích mnoha mými klientkami. Jsem certifikovaná lektorka s mnohaletými zkušenostmi, nejsem žádný anonym. Můžete se na mě obrátit, pokud si nebudete s čímkoliv vědět rady. 

Lekce si můžete odcvičit, kolikrát chcete, nemusíte nikam dojíždět a přístup k nim vám zůstává napořád

Pokud zjistíte, že vás cvičení neoslovilo a není pro vás to pravé, máte 14 dní na to se ozvat. Já vám bez otázek vrátím peníze.

Máte otázky? Pochybnosti?

  • Je cvičení vhodné, pokud mám problém s kyčlemi nebo koleny?
    Cviky jsem vybírala tak, aby nepřetěžovaly kolena ani kyčle. Naopak rovnoměrně posilují svaly okolo kloubů, aby nevznikala svalová nerovnováha. Cvičení vám tedy může od bolestí pomoci.
  • Je cvičení vhodné po porodu?
    Ano. Po porodu toto cvičení určitě doporučuji. Začít můžete hned po šestinedělí. Urychlíte tak návrat k původním křivkám vašeho těla.
  • Můžu cvičit, i když mám bolesti zad?
    Ano, určitě můžete. Cvičení může vaše obtíže zmírnit. Cviky nejsou nijak krkolomné. Pokud si nejste jistí, zda je cvičení pro vás vhodné, poraďte se se svým lékařem nebo fyzioterapeutem.
  • Co když budou lekce moc obtížné?
    Lekce jsem poskládala ze cviků, které dobře zvládají i začátečníci na mých skupinových lekcích. To, jak dlouho budete cvik provádět, je na vás, takže obtížnost si vlastně určujete sami.
  • Co když vám nebude vyhovovat můj styl vedení lekcí?
    Na mém YouTube kanále Pilates a jóga s citem najdete Pohybové jednohubky, což jsou krátká videa se cvičením. Můžete si tam snadno udělat představu, jak mé cvičení vypadá.
  • Co když nebudu stíhat cvičit každý den?
    Čím častěji a pravidelněji budete cvičit, tím dřív se můžete dočkat reálných výsledků. Pokud se cvičení stane vaší prioritou a touha po krásných nohách a zadečku bude dostatečná motivace, určitě si dokážete najít čas.

Jaké jsou první ohlasy na výzvu?

Až díky tomuto kurzu jsem si uvědomila, že vzhledem k potížím se zády jsem stále věnovala pozornost jen cvičení zaměřeným na střed těla. Cvičení s Alčou mě vždy baví a mám jistotu, že mě navede tak, abych cvičila správně.Úplně nadšená jsem z bonusu s pěnovým válcem. Tento kurz krásně zapadá do mozaiky cvičení, která Alča nabízí. Jako vždy je perfektně sestavený, srozumitelný a cvičení se dá jednoduše zařadit do běžného dne. Ideální cesta jak se vypořádat s výmluvami, že na cvičení člověk nemá čas 🙂
Klára Hrubákoučka, www.zijuradost.cz
Týden pro krásné nohy a zadeček je prostě super. Alena do sestavy spojila sedm cviků, které snadno zvládnete, zaberou vám jen půlhodinku denně, takže je to "efektivní rychlovka”-speciálně pro ty, které si myslí, že stále nemají čas. Všechny cviky jsou vysvětleny ještě v jednotlivých videích a popsané v pdf. Ve videu je navíc ukázáno i chybné provedení u každého cviku, což je velmi užitečné. Třešinkou na dortu je pro mě audio. Když už nepotřebujete permanentní vizuální kontrolu, pustíte si Alenin příjemný hlas třeba do sluchátek a můžete cvičit téměř kdekoliv. Bonusové masáže jsou top-můžete si je dopřát i bez cvičení. :-)
Lenka Vornhagenkoucka, www.mamyvpraci.cz

Také toužíte cítit se skvěle s odhalenýma nohama v krátké sukni nebo v plavkách? Stačí zmáčknout toto tlačítko:

Zapomněla jsem na něco? Máte otázky nebo něco není jasné? Kontaktujte mě na emailu alena@alenapalasova.cz