Sníte o tom, že advent letos nebude jeden velký stres?

Představte si, že i v tom nejpernějším dni máte chvilku samy pro sebe, během které si zacvičíte. Cítíte se plné energie a  přípravy na Vánoce zvládáte v dobré náladě...

Nemusí to být jen zbožné přání...

Toužíte

  • snadno si najít čas na cvičení?
  • cítit se u stromečku přitažlivě?
  • zbavit se bolestí a napětí?
  • prožít Vánoce plné energie?
  • užít si Štědrý den v pohodě?

Pak přesně pro vás jsem vytvořila...

Lekce cvičení

Efektivně a krátce každý den

Péče o sebe

Psychická pohoda i v hektických dnech

Sdílení a podpora

Energie skupiny vám pomůže to nevzdat
  • 24 denní online kurz
  • kurz trvá od 1. do 24.12.2021
  • cvičení vám zabere 10 - 15 minut denně
  • vzájemná podpora a sdílení v uzavřené skupině

Kdo pro vás kurz vytvořil?

Jmenuji se Alena. Více než 14 let se věnuji vedení lekcí pilates, jógy a zdravotního cvičení. Jsem autorkou dvou knih a několika e-booků, ale ze všeho nejvíc mě naplňuje tvořit online kurzy cvičení. Do pohybu se se mou dalo už více než 10.000 žen.

Mám moc ráda Vánoce i advent, a tak bych toto období ráda zpříjemnila i vám. Věřím, že si můžeme užít pohodový prosinec bez přemíry stresu díky tomu, že si uděláme každý den malou chvilku pro sebe. A tu chvilku vyplníme pohybem.

V této výzvě vás chci inspirovat k tomu, abyste na sebe nezapomínaly. Věřím, že ve více lidech se to lépe táhne a že se vzájemně budeme motivovat k pohybu, navzdory mnoha povinnostem a nedostatku času.

Co přesně v kurzu najdete?

  • 24 lekcí cvičení

Lekce trvají 10 - 15 minut. Budou různě zaměřené - posílení celého těla, protažení, posílení konkrétních partií, držení těla atd.

Ke cvičení budeme využívat pomůcky, které najdete doma - ručník, tenisák, zeď, židli nebo stůl. Nic extra si pořizovat nemusíte.

Každý den se zpřístupní jedna lekce, kterou si můžete zacvičit kdykoliv chcete. Video bude k dispozici v členské sekci.

  • uzavřená skupina na Facebooku
    Místo pro sdílení s ostatními, pro vzájemnou podporu a motivaci. Moje tipy na dárky, recepty na cukroví atd.
  • 4 bonusová zastavení pro psychickou pohodu
    Inspirace, jak si užít adventní čas, od koučky Kláry Hrubé.
  • Jak dlouho budete mít přístup do kurzu si můžete zvolit samy.
    Buď celý prosinec (a máte tedy týden navíc, abyste si odcvičily to, co nestihnete během trvání výzvy), nebo napořád.
  • Pokud si s čímkoliv nebudete vědět rady, můžete se na mě obrátit.

Jak to bude probíhat? Dá se to vůbec stíhat?

Ano! 🙂 Nemusíte mít obavy. Průměrně vám adventní kalendář zabere 15 minut denně. 🙂

Každý den vás čeká jedna lekce cvičení.

Všechna videa i materiály vám zůstavají k dispozici minimálně do 31.12.2021, takže pokud byste něco nestíhaly, máte čas to dohnat i po skončení výzvy. Pokud si zvolíte přístup do výzvy napořád, můžete se k lekcím vracet kdykoliv.

Pro koho jsem Pohybový adventní kalendář vytvořila?

  • pro každou ženu, která chce pro sebe něco udělat
    Je právě pro vás, pokud se chcete cítit dobře a vypadat skvěle.
  • i pro ženy, které už dlouho necvičily, a ženy s nadváhou, s diastázou či bolestmi zad
    Nijak se aktivně nehýbete, ale rády byste tento kurz vyzkoušely? Směle do toho! Zvládnete to!:-)
  • začátečníky i pokročilé
    Cviky jsou vybrány tak, aby si je mohl zacvičit i úplný začátečník. Pokud naopak aktivně cvičíte, tak věřím, že v kalendáři najdete novou inspiraci.
  • každý věk
    Cvičit se mnou můžete, ať je vám 20 nebo 70. Nebojte se cvičení vyzkoušet, i když je vám x-desát.

Jak to v prostředí výzvy vypadá?

Po uhrazení kalendáře vám přijdou emailem přihlašovací údaje, kterými se přihlásíte do prostředí kurzu (tzv. členské sekce), a tam najdete vše přehledně na jednom místě. Ihned se můžete podívat na nástěnku a úvodní video. Od 1.12. se pak každý den zpřístupní jedna lekce v Přehledu. 

Přístup do výzvy a všech lekcí vám zůstává až do 31.12.2021. Do té doby lekce můžete libovolně využívat. Nemusíte se tedy stresovat, pokud nestihnete cvičit každý den během výzvy a vše můžete dohnat později. Pokud si zvolíte přístup do kalendáře napořád, přístup vám zůstává i nadále.

Jaké jsou mé lekce?

Moje cvičení vás povede k tomu, abyste se hýbaly zdravě. Snažím se, aby lekce plynula a byla zábavná, ale zároveň aby cviky opravdu prospívaly vašemu tělu.

Není mým cílem nikoho odrovnat. Vybírám cviky s ohledem na své klientky, aby je zvládly a mohly mít ze sebe dobrý pocit. Netrvám na přesném počtu opakování. Vše si můžete přizpůsobit svým možnostem.

Laskavý přístup a radost z pohybu

Kolik to bude stát?

Cena Pohybového adventního kalendáře je 30,-Kč za den. Zaplatíte tedy 720,-Kč, pokud vám stačí přístup do 31.12.2021

Pokud dáte přednost tomu, že vám přístup ke všem videím zůstane napořád, je cena 1.440,-Kč.

Proč vám nenabízím lekce zdarma, když je jich plný internet? Nabízím vám kvalitní lekce v přehledném prostředí online kurzu. Do lekcí vkládám své dlouholeté znalosti a zkušenosti. Všechny cviky jsou prověřené na skupinových lekcích mnoha mými klientkami.

Pokud zjistíte, že vás cvičení neoslovilo a není pro vás to pravé, máte 14 dní na to se ozvat. Já vám bez otázek vrátím peníze.

Bonus k výzvě pro vás ZDARMA 

Mám radost z každé ženy, která se rozhodne věnovat si Pohybový adventní kalendář a dopřát si adventní péči o sebe. A proto jsem připravila ještě navíc dárek v podobě pohlazení po duši.

To, zda si advent užijete s radostí a budete se cítit ve svém těle dobře, určitě není dáno jen tím, jak moc budete cvičit. Pohyb je samozřejmě důležitý, ale kromě toho bychom měly podpořit také naší psychiku.

  • 4 zastavení pro psychickou pohodu

Vytvořila je pro vás koučka a maminka tří dětí, Klára Hrubá. Věřím, že díky jejímu laskavému vedení se naladíte samy na sebe.  A najdete odpovědi na otázky: Jak můžu prožít advent více v klidu? Co si můžu dopřát, i když mám málo času? Jak být o Vánocích v pohodě i přes náročné okolnosti?

Váháte, jestli je kurz pro vás to pravé?

  • Je cvičení vhodné, pokud mám problémy s klouby, páteří, trápí mě bolesti zad či hlavy, mám diastázu nebo vbočené palce?
    Cviky, které používám ve svých lekcích rovnoměrně posilují i protahují tělo tak, aby nevznikala svalová nerovnováha. Cvičení je zdravé a může vám i od bolestí a potíží pomoci. Cviky nejsou nijak krkolomné a případně se dají upravit pro vaše zdravotní omezení. Pokud si nejste jisté, zda je cvičení pro vás vhodné, poraďte se se svým lékařem nebo fyzioterapeutem.
  • Je cvičení vhodné pro těhotné a po porodu?
    V těhotenství doporučuji věnovat se cvičení, které je přímo určené pro těhulky. Po porodu můžete klidně s touto výzvou začít a věřím, že vám budou příjemné protahovací cviky a posilovací cviky vás podpoří v návratu k původním křivkám vašeho těla.
  • Co když budou lekce moc obtížné?
    Lekce jsem poskládala ze cviků, které dobře zvládají i začátečníci na mých skupinových lekcích. To, jak dlouho budete cvik provádět, je na vás, takže obtížnost si vlastně určujete sami.
  • Co když vám nebude vyhovovat můj styl vedení lekcí?
    Na mém YouTube kanále Pilates a jóga s citem najdete Pohybové jednohubky, což jsou krátká videa se cvičením. Můžete si tam snadno udělat představu, jak mé cvičení vypadá.
  • Co když nebudu stíhat cvičit každý den?
    Pokud se cvičení stane vaší prioritou, určitě si dokážete najít čas.:-) Přístup do výzvy vám zůstává ještě nějaký čas po skončení, abyste si stihly projít všechny lekce, pokud se dostanete do skluzu.

Co říkají o mých výzvách jejich účastnice?

Byly to krásné tři týdny - díky za ně. Občas jsem se přemlouvala 😇😇, ale cvičení jsem vynechala jen jednou. Děkuji za Váš přistup, ani jednou se mi pod Vaším vedením nic neskříplo a nic nebolelo ( nemluvím o svalech 😂😂) Teším se na další společné cvičení. 🌼🌼🌼
Lucie
Zdravím všechny! Moc děkuju za parádní Jarní výzvu s citem. Moc se mi líbilo, jak byla celá vystavěná. Jsem 3/4 roku po třetím porodu a na fyzické úrovni jsou výsledky vidět. Už jsem ztratila nějaký ten centimetr ve výzvě ploché bříško a teď se postava taky vylepšila. Celkově mi výzva přidávala na dobré náladě a skupina skvěle motivovala.
Martina
Moc děkuji za skvělé cvičení, tentokrát se mi nepodařilo vše odcvicit, virozka mě zpomalila, ale vše si v plném zdraví docvičím. Paní Aleno, cvičím s Vámi od září 2020 a cítím se skvěle. Přestala mě trápit poporodní inkontinence při větším pohybu, mohla jsem zase začít běhat a záda už neboli☺️
Tereza
Moc děkuji za tuto výzvu. Pro mne první zkušenost s Pilates, takže se učím jinak dýchat a mikropohyby, ale zatím mě vše bavilo a je super, že je každý den jiný. Cítím, že se i něco na těle děje, tak teď jen vydržet a cvičit dál.😁😉
Blanka

Chcete se cítit o Vánocích skvěle a užít si svátky v dobré kondici?

Stačí zmáčknout toto tlačítko:

Zapomněla jsem na něco? Máte otázky nebo něco není jasné? Kontaktujte mě na emailu alena@alenapalasova.cz