BOLÍ VÁS ZÁDA? NEBO VÁS TRÁPÍ JINÁ BOLEST?

 

Mohly to způsobit úplně obyčejné věci! 

Může to být tím, JAK stojíte, sedíte a chodíte, nebo tím, JAK a KAM dýcháte.

 

Ukážu vám, jak vše spolu souvisí a JAK si vy sami můžete pomoci.

Pojďte se mnou udělat sedm drobných změn a zbavte se tak bolesti.

Stáhněte si BEZPLATNĚ e-book a navíc získáte pravidelnou dávku inspirace o zdravém pohybu!

Respektuji vaše soukromí a nikdy vám nebudu posílat spam. Z odběru inspirace na váš email se můžete kdykoliv odhlásit.

7 snadných kroků pro život BEZ BOLESTÍ HLAVY, ZAD A KLOUBŮ

  • Bez vynaložení peněz a času
  • Začít můžete teď hned
  • Jednoduché tipy pro každý den
  • Zvládnete to i VY

Budete lépe vypadat a také se tak budete cítit!

0
čtenářů už se vydalo na cestu k životu bez bolestí. Přidejte se k nim!

Co o ebooku říkají čtenáři?

Aleny eBook Jak mít tělo, které nebolí, v 7 krocích je úžasným pomocníkem pro nás všechny. Alena v něm popisuje 7 různých kroků, které většina z nás dělá v každodenním životě špatně a v eBooku učí, jak je dělat správně. Já se například při čtení přistihla, že mám předsun hlavy. Proto od teď vždy, když si na eBook vzpomenu, budu se snažit řídit radou č. 2: Buďte ufoni 🙂 Celý eBook je doplněný i o názorné fotografie, což taky velice pomůže si uvědomit, zda máme správné držení těla a případně to začít napravovat.

Andrea KmentováPodnikatelka, www.andreakmentova.cz

Alenka, ďakujem za úžasný ebook! Je praktický po obsahovej stránke a krásne spracovaný po grafickej stránke. Sama som začala mať problémy s bolesťami chrbta - najprv v sedavom zamesnaní a následne po narodení dcérky. Tvoj ebook mi priniesol jednoduché a rýchle cviky, ktoré aj popri malej stíham robiť každý deň. A čo je najdôležitejšie - naozaj pomáhajú!

Zuzana Dudrikovázakladateľka projektu Spolu nás baví svet, www.SpoluNasBaviSvet.sk

Díky Alenko za jednoduché a jasné rady a tipy, které mně i mé rodině pomáhají v běžném životě. Na první pohled se zdá, že jde o maličkosti, ale jedná se o zásadní návyky, které i mně ulevily od bolestí zad, hlavně krční a bederní páteře a kolen. V tuto chvíli "pracuji" na otevírání hrudníku a musím říct, že to je někdy pěkný "oříšek", ale už jsou vidět pokroky. Už těším na další tvoje doporučení a děkuji.

Pavla DudychováServisní manažer v IT firmě pro mezinárodní trh

 

Rozhodli jste se vyzkoušet, jestli mé kroky budou fungovat i vám? Skvělé, pak stačí zmáčknout toto tlačítko: